عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 46
:: بازدید ماه : 62
:: بازدید سال : 163
:: بازدید کلی : 636

RSS

Powered By
loxblog.Com

مزایای استفاده از طعم دهنده ها برای خوراک دام
جمعه 28 دی 1397 ساعت 13:5 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

خوراک دام و طیور

گاوها از تعداد زیادی غدۀ چشایی برخوردارند ؛ بنابراین استفاده از طعم دهنده های خوراکی روش مناسبی برای ازدیاد مصرف خوراک و به نوبۀ خود افزایش بازدهی حیوان می گردد.
حیوانات برای ارزیابی خوراک مطبوع خود، به حس چشایی و بویایی خود متکی هستند. در صورتیکه مواد اولیۀ خوراک بو یا طعم نامطبوعی داشته باشند، منجربه کاهش تغذیۀ حیوان و متعاقباً کاهش سودآوری تولید کننده میگردد. بنابراین استفاده از طعم دهنده ها برای خوراک دام به عنوان راه حلی برای بهتر شدن بو و طعم خوراک و در نتیجه بهتر شدن تغذیۀ دام و افزایش بازدهی مطرح گردید. همچنین خوراکی که با افزودن طعم دهنده ها خوش طعم شده باشد دارای هضم بهتری هم خواهد بود و بنابراین بازدهی خوراک هم بیشتر خواهد بود.
استفاده از طعم دهنده ها ، به ویژه برای خوراک حیوانات نشخوار کننده به 2 دلیل اکیداً مورد استقبال واقع شد :
1.    تعداد فراوانی غدۀ چشایی در سطح فوقانی و خلفی زبان و حلق گاو وجود دارد. به عنوان مثال، تعداد غده های چشایی گاو در حدود 25,000 است که در مقایسه انسان 9,000 و مرغ تنها 24 غدۀ چشایی دارد ؛ بنابراین مسلم است که گاو واکنش بهتری به طعم دهنده های خوراک بدهد.
2.    طولانی تر ماندن غذا در دهان حیوانات نشخوارکننده به حل شدن طعم دهنده ها کمک خواهد کرد که این خود باعث می شود تا بهتر طعم را در دهان خود حس کنند و متعاقباً راندمان خوراک و بازدهی حیوان بالا خواهد رفت.

تشویق به خوردن
به عنوان مثال در رژیم های خوراک با پایۀ علوفۀ سیلو شده استفاده از طعم دهنده ها ضروریست چرا که تأثیر الکل آزاد شده به هنگام تخمیر را می پوشاند . همچنین استفاده از طعم دهنده ها در رژیم خوراکی با ترکیب عمدۀ کاه که معمولاً حیوان از خوردن آن ممانعت می کند، لازم و ضروریست.
افزودن طعم دهندۀ خوراک در تمامی چنین مواردی به گرسنه نماندن حیوان کمک می کند و حیوان را به خوردن تشویق می کند تا زمانیکه به مصرف خوراکی که در ابتدا تمایلی به خوردن آن نداشت ، عادت می کند.

نوع و شکل طعم دهنده ها
طعم دهنده ها می توانند از مواد طبیعی باشند مانند سیر ، زیرۀ سیاه ، رازیانه و یا از مواد مصنوعی مثل اسانس میوه ها و تولیدات شیمیایی مانند وانیل ، منو سدیم گلوتامات و غیره. اکثر این مواد به صورت پودرهای خشک هستند که می توانند از قبل و با سایر مواد افزودنی دیگر با خوراک دام ترکیب گردند و یا به وسیلۀ دستگاههایی مخصوص که برای فرمولاسیون خوراک طراحی شده اند، افزوده گردند. برای نوع عادی خوراک، طعم دهنده ها به میزان 0.5 تا 1.5 درصد افزوده می شوند. اگرچه بسته به شرایط مختلف نظیر نوع حیوان ، نوع مواد خوراکی مورد استفاده ، طول مدت ذخیره سازی خوراک ، کیفیت آب ، و شیوع بیماری این میزان تغییر می کند.

طعم دهنده ها و تأثیر آن بر روی گوساله ها  
مصرف غذای جامد برای گوساله ای که از زندگی پیش از نشخوارگی به یک نشخوار کننده تبدیل می گردد، بسیار لازم و حیاتی است. مصرف زودهنگام خوراک در رشد شکمی گوساله بسیار مؤثر است و همچنین دورۀ گرفتن از شیر را کوتاه و هزینه های مربوط به آن را پایین می آورد. در تحقیقی که در این زمینه صورت گرفت، آن دسته از گوساله هایی که در زمان گرفتن از شیر ، پیش خوراک طعم دار مصرف کردند وزن بیشتری از سایر گوساله ها داشتند. به علاوه، متوسط وزن گیری روزانۀ قبل از دورۀ از شیر گرفتن آنها در مقایسه با گوساله هایی که خوراک بدون طعم دریافت می کردند به طرز چشمگیری بیشتر بود. از آنجائیکه مصرف پیش خوراک در این گوساله ها بیشتر بود، سریع تر از شیر گرفته می شدند. در مطالعۀ دیگری، گوساله هایی که با سیلوی ذرت خوشه ای تغذیه شده بودند و این سیلو دارای میزان رطوبت بالایی هم است ، یک طعم دهندۀ تجاری امتحان شد. مصرف این طعم دهنده منجربه افزایش وزن تا 18% و بهبود راندمان خوراک تا 7.7% شد. به هرحال در تمامی موارد، استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت خوراک که فاقد گل و لای و خاک و همچنین حاوی مقدار بالای مواد مغذی باشد برای تأمین نیازهای گوسالۀ در حال رشد لازم و ضروریست.

طعم دهنده های خوراک برای گاو شیری
گاوهای شیری به هرگونه تغییر در نوع یا طعم رژیم خوراک خود حساس هستند. هرگونه بوی تند و طعم نامطلوب منجربه کاهش مصرف خوراک می گردد که بر روی بازدهی شیر و نهایتاً راندمان فارم تأثیر گذار خواهد بود. مطالعات نشان داده که نشخوار کنندگان بزرگ مثل گاوهای شیری، طعم و بوی مرکبات را ترجیح می دهند. اضافه کردن طعم دهنده ها به خوراک کامپاند (و در صورت لزوم افزودن شیرین کننده ها) باعث می شود تا خوراکی با طعم یکدست بدست آید و هرگونه طعم مواد اولیۀ خوراک ، مکمل های بدون طعم و مزه ، و طعم تلخ ویتامین ها و مواد معدنی را پوشش دهد.

به هنگام استفاده از طعم دهنده ها برای گاوهای شیری ، به نکات زیر می بایست توجه داشت :
•    افزودن طعم دهنده ها بایستی تدریجی صورت گیرد تا ضمن رسیدن به طعم مطلوب ، تعادل لازم میان هزینه و راندمان شیر نیز برقرار شود.
•    برخی از مواد تشکیل دهندۀ طعم دهنده ها بر روی بافت بدن گاو – به ویژه در چربی بدن – انباشته می گردد و سپس به خون و بعد از آن به شیر منتقل می گردد. بنابراین، خوراک حاوی طعم دهنده ها می بایست پس از شیردوشی به گاو شیری خورانده شود و همچنین 4-5 ساعت قبل از شیردوشی نمی بایست تغذیه شوند.
•    در خصوص گاوهایی که در دورۀ پیش از زایمان هستند، نمک های آنیونی (کلر، سولفور و فسفر) معمولاً افزوده می گردند تا تفاوت سطح کاتیون – آنیون تنظیم شود و حد مطلوب آن 200 ml / kg در هر کیلوگرم خوراک می باشد. در بسیاری موارد، استفاده از این نمک ها بروز تب شیر را از 26% به 4% کاهش می دهد چراکه این نمک ها pH خون را پایین آورده و کلسیم موجود در خون را افزایش می دهد. متاسفانه نمک های آنیونی مزۀ تلخی به خوراک می دهند و این امر منجر به کاهش تغذیۀ گاو می گردد. در این مورد هم می توان با دخالت طعم دهنده ها و افزودن آنها به خوراک ،مانع از کاهش تغذیه شد .

طعم دهنده های خوراک برای گاوهای گوشتی
اولین مرحله از سیستم جایگاه پرواربندی بسیار حساس و حائز اهمیت است. گوسالۀ تازه از راه رسیده استرس هایی همچون از شیر گیری، جابجایی و نقل و انتقال را تحمل کرده است. علاوه بر این، منبع خوراکی او عوض شده و دیگر باید از خوراک فیبردار و کنسانتره تغذیه گردد. این امر معمولاً منجر به کاهش تغذیه و بروز بیماری می گردد. سیاستهایی که برای مصرف خوراک خشک و مواد مغذی اتخاذ می شود، نقش مهمی در عملکرد جایگاه پروار خواهد داشت. مزه دار کردن خوراک یکی از سیاست های توصیه شده در این موارد است.
ترکیب کردن مواد اولیۀ خوراک فاقد طعم و مزه با خوراک خوش طعم و بویی نظیر علف تازه و یا کنسانتره (در نسبت های مختلف که به طور تجربی به آن دست می یابند) برای آن دسته از حیواناتی که ارزش اقتصادی پایین تری دارند انجام می شود. اما چنانچه یکی از این مواد برای حیوان مطبوع و خوشایند نباشد می تواند نشانۀ مسموم بودن آن باشد که در این صورت احتمال بروز مسمومیت آفلاتوکسین در دام را بالا می برد. در چنین مواردی، این مواد اولیۀ خوراک نباید در آخرین مراحل پروار استفاده گردد تا به کبد زمان کافی برای دفع سموم داده شود.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: خوراک دام وطیور , وبسایت خوراک دام , خوراک طیور , وبسایت خوراک دام و طیور , شهر24 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معرفی یک هدفون ورزشی مناسب
یک شنبه 2 دی 1397 ساعت 11:3 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

معرفی یک هدفون ورزشی مناسب
Audio Technica ATH Sport1BL

حتما برایتان پیش آمده است که دلتان بخواهد هنگام ورزش یا فعالیت های فیزیکی به موسیقی گوش دهید، ولی هدفون نا مناسب نگذاشته درست بشنوید. هدفون های ورزشی برای این طراحی شده اند که به شما کمک کنند هنگام ورزش هم بتوانید به وضوح و با کیفیتی خوب، به موسیقی دلخواه تان گوش بدهید. محصول شرکت «آدیو تکنیکا» با قیمتی مناسب کیفیت نسبتا خوبی را ارائه می دهد.
 
این نوع هدفون به دلیل فرم پشت گوشی آن، باعث می شود در حین تحرک هدفون کاملا ثابت بماند و صدا با کیفیت به گوش برسد. وزن مناسب و حساسیت 100دسی بلی این هدفون کمک می کند که بتوانید به خوبی در طول فعالیت فیزیکی از موسیقی لذت ببرید. این هدفون با طراحی زیبا در رنگ های متنوعی عرضه می شود تا بتوانید آن را با لباس ورزشی خود هم، ست کنید. این هدفون با جک 3.5 میلی متری به راحتی به انواع گوشی ها و دیگر موزیک پلیرها متصل می شود.

هدفون بخرید
وزن: 11 گرم
بیشینه قدرت ورودی: 200میلی ولت
رنج فرکانسی: 20هرتز تا 23 کیلو هرتز
امپدانس: 16 اهم
قیمت: حدود 105 هزار تومان
 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون ورزش , هدفون برای ورزش , هدفون خوب ورزشی , هدفون لند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکاسی تبلیغاتی:7 نکته کلیدی برای عکاسی جواهرات
دو شنبه 26 آذر 1397 ساعت 22:26 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی جواهرات یکی از پرطرفدارترین سبک های عکاسی به‌شمار می‌آید. در این مقاله با راهکارهای عملی برای عکاسی بهتر از جواهرات آشنا خواهید شد، پس با ما تا آخرین خط این مقاله همراه باشید.

شاید شما کسب و کار تازه‌ای راه اندازی کرده اید و نیاز به تبلیغ محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی دارید و یا پروژه ای تحت عنوان عکاسی از جواهرات یک کمپانی معروف برعهده گرفته‌اید.

این سبک عکاسی گاهی بسیار ساده و گاهی بسیار دشوار به نظر می‌رسد، در واقع این شما هستید که حرف اول و آخر را می‌زنید!

عکاسی از جواهرات به علت کوچک بودن ابعادشان، نیازمند فوکوس وترکیب‌بندی دقیقی می‌باشند و از سوی دیگر، سطح براق جواهر کار نورپردازی را کمی دشوار می‌کند.

 

1_ تجهیزات مناسب برای عکاسی

شما برای گرفتن یک عکس خوب نیازی به تجهیزات پیچیده ندارید. می توانید از نور پنجره و یک رفلکتور کوچک برای شروع استفاده کنید.

 

عکاسی از جواهرت

این تصویر با دوربین کامپکت کانن Canon G5X ثبت شده است.

 

برای عکاسی از جواهرات تجهیزات مختلفی به‌کار برده می‌شود که معمولا قیمت بالایی دارند اما در  تصویر بالا تنها با هم نشینی دو پس زمینه مقوایی و نورسنجی صحیح، یک تصویر قابل قبول ثبت شده است.

 

عکاسی از طلا و جواهر

این تصویر با دوربین کامپکت نیکون Nikon P900 ثبت شده است.

 

معمولاً برای عکاسی به عنصر دیگری به جز جواهر احتیاج دارید تا به عکس شما جلوه دهد. به دنبال اشیائی باشید که می‌توانید در کنار جواهر و یا به عنوان پس زمینه از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از قطعه‌ای سرامیک، سنگ و یا تکه‌های چوب می تواند انتخاب مناسبی باشد. ولی در عین حال برای به چشم آمدن جواهرات در تصویر، سعی کنید از استفاده بیش از حد اشیاء در کنار آن پرهیز کنید.

 

عکاسی جواهرات

این تصویر با دوربین کامپکت کانن Canon SX430 IS ثبت شده است.

 

2_ انتخاب دوربین مناسب عکاسی جواهرات

دوربین‌های کامپکت ( Compact ) با توجه به سنسور‌های کوچکی که دارند، در عکاسی ماکرو عملکرد قابل قبولی دارند. بنابراین اگر می‌توانید به صورت دستی تنظیمات نوردهی آن را تنظیم کنید، چراکه این دوربین ها گزینه مناسبی برای عکاسی از جواهرات هستند. گرفتن این عکس‌ها با دوربین های DSLR ساده‌تر است، اما برای عکاسی جواهرات احتیاج به لنز ماکرو دارید.

 

عکاسی از جواهرات

این تصویر با لنز ماکرو  Canon EF 100 mm f/2.8 Macro USM  ثبت شده است.

 

3_ نور

مهم‌ترین قسمت عکاسی از جواهرات، نور است. سایه‌های تیره ( مثل سایه‌ای که توسط فلاش دوربین  تولید می‌شوند) می‌توانند به راحتی ظرافت جواهرات را از بین ببرند و با ایجاد کنتراست بالا از زیبایی تصویر نهایی بکاهند. به همین دلیل این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد که هنگام نوردهی به تصویر، از همه جهات نورپردازی شود.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف، استفاده از خیمه نور است. جواهرات را در فضای مناسبی از خیمه قراردهید و از بیرون با نور ملایمی روشنایی لازم را ایجاد کنید.

با به هم چسباندن قطعات یونولیت و قراردادن صفحات پس زمینه مورد نیاز، می‌توانید در منزل و بدون صرف هزینه اضافی این کار را انجام دهید.

معمولا در عکاسی جواهرات نورهای سافت یا دیفیوز شده بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. به این نکته توجه کنید که استفاده از فلاش روی دوربینی (اسپید لایت) در عکاسی جواهرات معمولاً نتایج قابل قبولی ندارد. علت رد‌شدن فلاش اکسترنال یا روی دوربینی ، زیاد بودن شدت نور در سطح جواهر است که موجب بازتاب شدید نور و ایجاد سایه بلندتر از انتظار می‌شود.

چه نوری بهتر است؟

نور‌های فلورسنت نسبت به بقیه نورها بازده بالاتر، رنگ طبیعی‌تر و گرمای کمتری تولید می‌کنند.

این نورها می توانند در جلسات عکاسی، طولانی مدت روشن بمانند بدون این که گرمای زیادی برای محیط عکاسی ایجاد کنند.

4_ تنظیم دوربین

سه پایه یکی از ضروری‌ترین تجهیزات عکاسی از جواهرات به‌شمار می‌آید. با توجه به این‌که در عکاسی جواهرات فاصله دوربین و جسم کم است، با کوچک‌ترین لرزشی تصویر نهایی تار می‌شود.

5_ فوکوس مناسب

از حالت فوکوس نقطه ای دوربین خود استفاده کنید (فوکوس دستی بهتر است).

حالت فوکوس را به روی مهمترین بخش جواهرات بگذارید، مثل سنگ‌های روی حلقه یا عقربه های روی ساعت و …

6_ تنظیم دیافراگم 

اندازه دیافراگم به نوع عکاسی شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید همه‌ی جواهرات در کادربندی قرار بگیرند، از دیافراگم بسته استفاده کنید. اگر بخواهید فقط از بخشی از جواهرات عکاسی کنید، بهتر است از دیافراگم باز استفاده کنید.

فوکوس های مختلف دوربین خود را امتحان و بهترین کادربندی را انتخاب کنید.

7_ زمان قرار گرفتن در معرض نور 

اگر دوربین شما در حالت اتومات باشد، سعی در کاهش زمان نوردهی برای جبران تاریکی پس زمینه جواهرات خواهد کرد.

اگر از حالت نوردهی دستی استفاده می‌کنید، زمان نوردهی را افزایش دهید تا یک عکس با رنگ پس زمینه مناسب دریافت کنید.

 

پردازش پست های شبکه های اجتماعی

 

عکاسی از طلا

این تصویر با دوربین تلفن همراه ثبت شده است!

 

برای انتشار یک پست در فضای مجازی، فقط کیفیت عکس کافی نیست!

اگر دوربین و یک لنز ماکرو مناسب داشته باشد، می‌توانید تصاویر قابل قبولی ثبت کنید اما آنچه وجه تمایز شما با دیگران است، خلاقیت است.

سعی کنید در تصاویرتان خلاقیت و هنر را اضافه کنید، این کار باعث منحصربفرد شدن کارهای شما می‌شود.

نکته مهم دیگر توجه به حجم تصویر و ابعاد مورد نیاز برای خروجی هر شبکه اجتماعی می‌باشد. برای تغییر در ابعاد تصویر می توانید از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده کنید.

 

عکاسی از فلز

 

چطور جواهرات را ایستاده نگه داریم ؟!

شاید هنگام عکاسی نیاز به ایستاده نگه داشتن یک انگشتر و یا آویز داشته باشید، در چنین شرایطی موم می‌تواند عملکرد یک دست نامرئی را داشته باشد!

برای ایستاده نگه داشتن تکه های کوچک جواهرات ، فقط کافیست که کمی موم را پایین سوژه بزنید. این نکته واقعا راهکاری طلایی محسوب می‌شود، حتی برترین کمپانی‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

برای تصویربرداری از جسم ایستاده، نیاز به نقطه‌ی کوچکی از موم داریم که نمی‌خواهیم در عکس دیده شود، پس بهتر است از حداقل مقدار ممکن استفاده کنیم.

چرا از موم استفاده می‌کنیم؟

1_ استحکام و قدرت نگهداری بالا

2_خشک نشدن

3_ امکان استفاده مکرر

 

عکاسی جواهرات

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: عکاسی تبلیغاتی , عکاسی از جواهرات , وبسایت عکاسی تبلیغاتی , عکاسی محصولات , عکاسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هدفون 170 میلیون تومانی +عکس
شنبه 3 آذر 1397 ساعت 22:27 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هدفون 170 میلیون تومانی +عکس

سنهایزر (زانهایزر) متخصص در ساخت هدفون‌های فوق حرفه‌ای جدیدترین محصول اختصاصی خود بنام اورفئوس/ Orpheus را روانه بازار کرد.

این محصول از جمله هدفون‌هایی نیست که سازنده آلمانی در کاتالوگ خود قرار داده باشد، بلکه در استراتژی تولید خود تنها 300 ارفئوس را ساخته است و قیمت 50 هزار دلاری آن باعث می‌شود تا هرکسی به سمت آن نرود.

سازنده آن را بهترین هدفون حال حاضر جهان می‌داند که ارفئوس اصلی را 25 سال پیش‌ساخته و مدل جدید را با آمپلی‌فایر ساخته‌شده از شیشه و سنگ مرمر کارارا با دستگیره برنجی عرضه کرده است.

تیوب وکیوم شده اجازه ورود نویز را نمی‌دهد و کیفیت فوق‌العاده را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. آمپلی‌فایر ورودی‌های اپتیکال، کوآکسیال و یو اس بی را قبول می‌کند و 8 DAC داخلی (مبدل دیجیتال به آنالوگ) دارد که به‌صورت چهارتایی برای هر کانال باعث بالا رفتن افزایش دقت و کاهش اعوجاج در هنگام استفاده از هدفون می‌شود.

این کل ماجرا نیست، این اولین هدفون الکترواستاتیک با آمپلی‌فایر داخلی با فناوری موسوم به Cool Class-A MOSFET $TEXT قرارگرفته روی هر دو طرف آن است.

دکتر آندریاس سنهایزر نسل سوم خاندان سنهایزر / زانهایزر در آلمان است که فروشی معادل 635 میلیون یورو را در سال 2014 تحت مدیریت خود تجربه کرده است.

اخبار,اخبار گوناگون,هدفون 170 میلیون تومانی

 

اخبار,اخبار گوناگون,هدفون 170 میلیون تومانی



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون حرفه ای , دنیای هدفون , هدفون های مختلف , وبسایت هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اگر هدفون برای ورزش می خواهید
دو شنبه 21 آبان 1397 ساعت 10:55 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

نتایج تحقیقی که در سال 2008 در مجله «روانشناسی ورزش و تمرین» منتشر شده نشان داده که موزیک می تواند استقامت موقع ورزش را تا 15 درصد بالا ببرد. یعنی کاری کند که بتواندی بیشتر بدوید و بیشتر کالری بسوزانید. پس اگر دنبال خرید هدفون مناسب ورزش هستید، چند نکته را رعایت کنید.

اول اینکه سعی کنید هدفونی که می خواهید با آن بدوید از مدل هایی باشد که داخل گوش فرو می روند.هدفون های اندازه کامل شاید کیفیت بهتری داشته باشند اما به خاطر وزن و حجم زیاد، موقع دویدن دست وپاگیر می شوند.

ضمنا هدفونی که قرار است با شما بدود، باید حتما ضد آب باشد که اگر تریپ عاشقی یا خیلی خوشحالی به سرتان زد و خواستید زیر باران بدوید، هدفونتان هم جلوی آب باران مقاوم باشد، همه جلوی ماشین هایی که با سرعت از روی چاله های آب رد می شوند واز موی سر تا شست پا خیس تان می کنند.

پیشنهاد خرید:

Yurbuds Ironman Inspire Pro (144 هزار تومان)
Sennheiser / Adidas Sports PMX 680i (ضد آب، با پشت گردنی برای فیکس بودن موقع جست و خیز، میکروفون وکنترل، 215 هزار تومان)
Sony XBA-S65 (216 هزار تومان)
Bose SIE2i (360 هزار تومان)

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون ورزشی , نکات خرید هدفون , خرید هدفون , همه چیز درباره ی هدفون , هدفون لند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راهنمای خرید هدفون؛ مناسب ترین برای شما کدام است؟
یک شنبه 6 آبان 1397 ساعت 13:29 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

وقتی ناتانیل بالدوین در سال 1910 اولین هدفون‌های جهان را روی میز آشپزخانه خود ساخت، شاید فکر نمی‌کرد که حدود یک قرن بعد اختراع او تبدیل به یکی از پراستفاده‌ترین وسایل الکترونیکی جهان شود‌ اما در عرض 107 سال این بلندگوهای اختصاصی از یک وسیله تجملاتی تبدیل به یکی از ابزارهای ضروری زندگی مدرن شده‌اند. البته شکل و شمایل و قابلیت‌های این دستگاه‌ها هم تحولات فراوانی را شاهد بوده و از گوشی‌های سنگین و بزرگ فلزی با سیم‌های بلند و قطور لاستیکی به هدفون‌های بی‌سیم تو گوشی با وزن ناچیز و حافظه داخلی مستقل رسیده‌ایم.

 
در نتیجه هر روز به تعداد طرفداران هدفون‌ها افزوده می‌شود و سالانه میلیون‌ها هدفون در طرح، شکل، اندازه و کاربردهای مختلف تولید و عرضه می‌شود. بسیاری از ما تنها  به فاکتورهای ظاهری مثل معروفیت  نام  برند یا ظاهر خاص محصول توجه می‌کنیم و از خصوصیات یک هدفون خوب چیز زیادی نمی‌دانیم. در واقع  اگر هدفون‌هایی که در جعبه گوشی هوشمند یا پلیر موسیقی قرار دارند خراب‌ یا گم شوند، اکثر کاربران برای تهیه جایگزین آن هیچ ایده‌ای ندارند.
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

 برای خرید یک هدفون مناسب باید مجموعه‌ای از فاکتورهای مختلف از جمله تناسب با نیازهای کاربر، کارایی، قیمت، اعتبار برند و کیفیت توجه شود تا بتوانید از خرید خود نهایت استفاده را ببرید. درکنار اینها، آگاهی از خصوصیات فنی مثل دامنه فرکانسی و امپدانس هدفون به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید یا آزمایش یک هدفون دید بهتری نسبت به کارایی آن داشته باشید و بهتر بتوانید صدای مورد نظر خود را در میان ده‌ها مدل و برند موجود در بازار پیدا کنید. در ادامه نگاهی داریم به مهم‌ترین خصوصیات انواع هدفون‌ها، ویژگی‌ها و کارایی‌های هر یک و در نهایت مهم‌ترین معیارهایی که هنگام خرید یک هدفون باید به آنها توجه داشته ‌باشید. اگر شما هم قصد دارید با خرید یک هدفون، فارغ از غوغای جهان به لذت‌ بردن از موسیقی مشغول شوید، گزارش این هفته ما را از دست ندهید.

چند نکته قبل از خرید
 
بسیاری از سازندگان هدفون، روی جعبه محصول یا در وب‌سایت خود، مشخصات فنی هر مدل را اعلام می‌کنند تا بدانید از هر هدفونی باید چقدر انتظار داشته‌ باشید. هر چند برای انتخاب قطعی باید هدفون را خودتان امتحان کنید‌ اما با دانستن کلیات فنی مقایسه هدفون‌ها می‌توانید پیش از انتخاب گزینه‌های نهایی، مقایسه بهتری بین مدل‌های موجود داشته‌ باشید. بنابراین بد نیست شما هم با مهم‌ترین فاکتورهای فنی تعریف‌ کننده کیفیت و کارایی هدفون آشنا شوید.
 
مورد اول، تولید کننده صداست. تمامی هدفون‌ها برای تولید صدا از پرده‌ها یا دیافراگم‌هایی استفاده می‌کنند که درایو نامیده می‌‌شوند. هرچقدر اندازه یک هدفون کوچک‌تر باشد، کار گذاشتن درایوهای مناسبی که بتوانند صداهای مختلف را به درستی تولید کنند سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل آنچه قیمت هدفون‌های مختلف را تعیین می‌کند، همین تعداد و قدرت درایوهای آنهاست. هدفون‌های معمولی ارزان‌قیمت تو گوشی معمولا از دو درایو برای تولید صداهای بم و زیر استفاده می‌کنند، در حالی که هدفون‌های سطح بالا تا شش درایو مجزا دارند که هر یک وظیفه تولید یک حوزه مشخص فرکانسی را دارد. هرچند تمام سازنده‌ها تعداد درایوهای به کار رفته در محصول خود را مشخص نمی‌کنند‌ اما به عنوان یک قانون کلی می‌توانید اینطور تصور کنید که هر چقدر تعداد درایوها بیشتر، کیفیت و قدرت صدا و البته قیمت هدفون هم بیشتر.
 
مورد بعدی که باید به آن توجه‌ کنید، رنج فرکانسی یا محدوده صداهای قابل تولید توسط هدفون است که به صورت دو عدد کوچک و بزرگ، مثلا 5 تا 35000 هرتز مشخص می‌شود. بدون آنکه بخواهیم درگیر جزئیات فنی ‌شویم، می‌توانیم اینطور خلاصه کنیم که عدد کوچک‌تر صداهای بم و عدد بزرگ‌تر صداهای زیر قابل تولید را نمایش می‌دهد. بنابراین هرچقدر عدد اول کوچک‌تر و عدد دوم بزرگ‌تر باشد، هدفون می‌تواند صداهای بم و زیر بهتری تولید کرده و در نتیجه صدای بهتری داشته باشد.
 

مورد نهایی که در مشخصات هدفون‌ها قابل مشاهده‌ است و اهمیت زیادی دارد، امپدانس آن است. این عدد که میزان توان لازم برای فعال‌کردن درایوها را مشخص می‌کند، نشان می‌دهد که هدفون برای استفاده با کدام دستگاه‌ها مناسب است. امپدانس پایین به معنی انرژی کمتر برای تولید صداست و به همین دلیل هدفون‌های دارای امپدانس پایین برای کار کردن با گوشی، پلیر یا سایر دستگاه‌های قابل‌ حمل که توان خروجی محدودی دارند مناسب‌تر هستند. در حالی که امپدانس بالا به معنی نیاز به آمپلی‌فایر برای بهره ‌بردن از تمام توان هدفون‌ است. در نتیجه اگر برای کاربردهای معمولی به دنبال یک هدفون هستید، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که امپدانس پایین‌تر از 70 اهم داشته باشد. اما اگر صدای بلند و فراگیر با امکان اتصال به آمپلی‌فایر مد نظر شماست، به دنبال امپدانس بالاتر باشید.

از همه شکل، از همه طرح
 

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید هدفون به آن توجه کنید، مدل یا همان شکل فیزیکی آن است. هدفون‌ها به سه دسته کلی دورگوشی، روگوشی و توگوشی تقسیم می‌شوند که هریک معایب و مزایای خود را دارند. در ادامه نگاهی داریم به ویژگی‌های اصلی هر دسته.

توگوشی‌ها
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

 این دسته که کوچک‌ترین و قابل حمل‌ترین (و شاید به همین دلیل پراستفاده‌ترین) نوع هدفون‌ها هستند، درون گوش شما جا گرفته و صدا را مستقیما داخل کانال گوش پخش می‌کنند. هرچند به دلیل اندازه کوچک این هدفون‌ها، باید از درایو‌های کوچک در آنها استفاده شود‌ اما به دلیل کیپ شدن گوش و ایزوله شدن صدا، معمولا صدای باکیفیتی دارند و انواع گران‌قیمت‌تر آن می‌توانند صداهای بم را هم به خوبی تولید کنند. هرچند به دلیل سایز کوچک و راحتی حمل و نقل، این دسته معمولا به عنوان هدفون همراه گوشی یا سایر وسایل پخش الکترونیک به خریدار تحویل داده می‌شوند‌ اما مسلما بهترین صدا را در میان هدفون‌ها ندارند. به‌علاوه تحمل یک شیء خارجی در گوش برای مدت‌های طولانی می‌تواند آزاردهنده باشد و حتی باعث تحریک یا ایجاد درد در کانال گوش شود. به همین دلیل هم بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا برای داشتن صدای بهتر یا راحتی بیشتر در زمان‌های طولانی از انواع هدفون روگوشی یا دورگوشی استفاده کرده و هدفون‌های تو گوشی را برای موقعیت‌های ضروری مثل ورزش یا مسافرت نگه ‌دارند.

روگوشی‌ها
 
 کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟
 

 این گروه از هدفون‌ها از درایوهای بزرگ‌تری برخوردار هستند و طراحی آنها به گونه‌ای است که دقیقا روی ‌گوش شما را پر کنند. هدفون‌های رو گوشی معمولا از یک هدبند برای نگه ‌داشتن گوشی‌ها روی گوش استفاده می‌کنند و در نتیجه بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند‌ اما به همین دلیل هم فضای کافی برای قرار دادن درایو‌های بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر وجود دارد و این هدفون‌ها صدای بسیار شفاف‌تر و پرحجم‌تری نسبت به انواع تو گوشی تولید می‌کنند. البته برخی کاربران حس پرس شدن گوش برای مدت طولانی را دوست ندارند و در ضمن این هدفون‌ها بزرگ و دست‌ و ‌پا گیر هستند. بنابراین بیشتر کسانی به دنبال این هدفون‌ها می‌روند که بیشتر به صدا اهمیت می‌دهند تا راحتی استفاده و جابه‌جایی.

دور گوشی‌ها
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

 این دسته که بزرگ‌ترین، باکیفیت‌ترین و البته گران قیمت‌ترین هدفون‌ها را شامل می‌شوند، مانند روگوشی‌ها از هدبند و گوشی‌های بزرگ خارجی استفاده می‌کنند. اما تفاوت آنها با انواع روگوشی، سایز کاپ روی گوشی است که فضای بیشتری دارد و دور گوش شما را کاملا دربر می‌گیرد. این هدفون‌ها به دلیل داشتن درایوهای بیشتر و بزرگ‌تر و نیز احاطه ‌شدن گوش با گوشی، از صدایی قوی‌تر، پرحجم‌تر و باکیفیت‌تر از سایر انواع هدفون برخوردارند و البته صدای بیرون هم کمتر به گوش کاربر می‌رسد. سایز درایو در این دسته از هدفون‌ها معمولا 45 میلی‌متر یا بیشتر است که اجازه تولید صدایی بلندتر و با جزئیات بیشتر را به آنها می‌دهد. البته این کیفیت به قیمت وزن و حجم زیاد دور گوشی‌ها تمام می‌شود و این دسته تنها مناسب کسانی است که می‌خواهند در یک محل ثابت مثل دفتر کار، استودیو یا منزل به موسیقی گوش بدهند و خیلی قصد جابه‌جا شدن با آن را ندارند.

 پشت باز یا بسته؟
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر کاربرد هدفون دارد، بسته یا باز بودن پشت محفظه گوشی است. از آنجا که درایور هدفون صدا را در دو جهت داخلی و خارجی تولید می‌کند، بسته یا باز بودن انتهای گوشی تاثیر زیادی بر جنس صدا و البته راحتی اطرافیان خواهد داشت. هدفون‌های دارای پشت باز، صدای زنده‌تر و بازتری تولید می‌کنند و گوش ‌کردن به آنها برای مدت‌های طولانی راحت‌تر است، هرچند دیگران هم صدای موسیقی شما را خواهند شنید و در نتیجه استفاده از آنها در فضاهای عمومی راحت نیست. هدفون‌های دارای پشت بسته از طرف دیگر، صدای خروجی را محدود می‌کنند و همچنین میزان ناچیزی از صدای بیرون را به داخل راه می‌دهند. در نتیجه، صدای این هدفون‌ها شدیدتر است و احساس می‌کنید که از درون سر خود صدای موسیقی را می‌شنوید. هرچند به دلیل نبود خروجی صدای بیرونی، استفاده از این هدفون‌ها در مکان‌های عمومی مناسب‌تر است‌ اما برخی کاربران حس صدای این هدفون‌ها را دوست ندارند و آن را در قیاس با هدفون‌های پشت‌باز مصنوعی‌تر و محدود‌تر می‌دانند. در نهایت باید گفت ‌ انتخاب پشت بسته یا باز کاملا به سلیقه شما و کاربرد مورد نظرتان باز می‌گردد‌ اما در هر صورت باید به راحتی اطرافیان در کنار کیفیت صدای موسیقی مورد علاقه‌تان هم فکر کنید.

 قابلیت‌های ویژه
 

جدا از کیفیت صدا و شکل بدنه هدفون، قابلیت‌های دیگری هم هستند که می‌توانند برای برخی کاربران بسیار کاربردی باشند. به همین دلیل شرکت‌های سازنده مدل‌های مخصوص با قابلیت‌های ویژه‌ای تولید می‌کنند تا نیازهای این کاربران خاص را پاسخگو باشند. در ادامه سه تا از اصلی‌ترین این قابلیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

نویز کنسلینگ
 

 همانطور که گفتیم، بسته یا باز بودن پشت هدفون در میزان صدای ورودی از محیط بیرون دخیل است و هدفون‌های پشت بسته تا حد زیادی صدای بیرون را خنثی می‌کنند‌ اما اگر در محیط‌های بسیار شلوغ کار یا زندگی می‌کنید یا دوست دارید بدون زیاد‌ کردن بیش از حد صدا از شر نویز محیطی راحت شوید، باید به سراغ هدفون‌های پیشرفته دارای فناوری نویز کنسلینگ یا دفع نویز محیطی بروید. در این فناوری، به کمک میکروفون‌های فعال موجود در بیرون هدفون، صداهای محیط تحلیل شده و نویز با فرکانس مخالف تولید می‌شود تا با خنثی‌ کردن اثر صداهای بیرونی آرامش و سکوت بیشتری در اختیار شنونده قرار بگیرد. البته این فناوری قادر به دفع صداهایی که تغییرات زیادی دارند نیست، چرا که سیستم نمی‌تواند به سرعت فرکانس‌های مختلف را دریافت کرده و سیگنال مناسب برای خنثی کردن اثر آنها را تولید کند. اما اگر در محیط شلوغی هستید که صداهای تکراری و یکسان دارد، مثل کارخانه‌های صنعتی، صدای سیستم تهویه یا صدای مداوم داخل قطار یا هواپیما، انتخابی بهتر از این هدفون‌ها نخواهید داشت.

هدفون‌های بازی
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

 یک دسته تخصصی دیگر از هدفون‌ها، مخصوص بازیکنان بازی‌های کامپیوتری طراحی و تولید می‌شوند و به هدفون‌های گیمینگ هم معروف هستند. این هدفون‌ها  که معمولا مجهز به میکروفون هم هستند و در واقع هدست محسوب می‌شوند، دارای قابلیت‌های به خصوصی هستند که آنها را برای بازی‌های کامپیوتری ایده‌آل می‌کند. برخی از هدفون‌های گیمینگ قادر به شبیه‌سازی صدای مجازی فراگیر هستند، در حالی که برخی دیگر با ارائه صدای دالبی 7.1 کانال واقعی کاربران را به خود جذب می‌کنند. این قابلیت‌ها برای تشخیص جهت صدا  که در بازی‌های کامپیوتری و به‌خصوص شوترهای اول‌شخص بسیار کاربرد دارد، مفید است. همچنین اکولایزرهای به کار رفته در این دسته از هدفون‌ها برای شنیدن صدای گفت‌وگو بهینه‌سازی شده و حتی در شلوغ‌ترین شرایط هم می‌توانید صدای هم‌تیمی‌ها یا دیالوگ‌های مهم‌ بازی را هم بشنوید.

 هدفون‌های بی‌سیم
 
کدام هدفون برای شما مناسب‌تر است؟ 
 

 یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران با هدفون‌ها سیم‌های آنهاست که حتما شما هم تجربه باز کردن گره‌ کور سیم‌های آنها را چند باری داشته‌اید. در سال‌های اخیر و با پیشرفت فناوری ارتباطات بی‌سیم، هدفون‌های بی‌سیم هم وارد بازار شده‌اند که کاربران را از شر درگیری دائمی سیم‌های رابط خلاص می‌کنند. البته این به قیمت از دست رفتن کیفیت صدا تمام می‌شود و بدون شک هیچ هدفون بی‌سیمی نمی‌تواند کیفیت صدای مدل‌های سیم‌دار را داشته‌ باشد. هدفون‌های بی‌سیم از سه فناوری عمده مادون ‌قرمز، فرکانس رادیویی و بلوتوث استفاده می‌کنند که موارد اول و دوم تقریبا امروزه منسوخ شده‌اند، هرچند ممکن است برای کاربردهای خاص هنوز هم انتخاب‌های مناسبی باشند‌ اما پرطرفدارترین دسته‌ که به دلیل قابلیت‌ اتصال راحت با دستگاه‌های هوشمند پرکاربردتر هم هستند، هدفون‌های بلوتوث استریو هستند که این روزها در مدل‌ها و شکل‌های مختلف در بازار وجود دارند. به لطف پیشرفت‌های فناوری بلوتوث در یکی، دو سال اخیر و بهتر شدن سرعت و کیفیت این هدفون‌ها، دیگر شاهد تفاوت کیفیت چشمگیر بین آنها و انواع سیم‌دار نیستیم و این اختلاف کیفیت برای بسیاری از کاربران قابل تشخیص نیست. همچنین با توجه به روند موجود در تولید گوشی‌های هوشمند کاملا ضدآب، به احتمال زیاد در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر فناوری‌های مرتبط با این هدفون‌ها از جمله باتری‌های مورد استفاده در آنها، شاهد رواج بیشتر اینگونه هدفون‌ها در میان کاربران خواهیم بود.



:: برچسب‌ها: هدفون , راهنمای خرید هدفون , انواع هدفون , هدفون بازی , هدفون پشت باز , هدفون دور گوشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
این هدفون شما را از خواب بیدار می کند!
شنبه 21 مهر 1397 ساعت 16:13 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

 

هدفون‌, هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10, بیدار شدن از خواب با لرزش هدفون

 

هدفون Mezamashi Earphone NMR10

 

 

 

هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 با لرزش شما را از خواب بیدار می‌کنند
از خواب بیدار شدن به این راحتی‌ها هم نیست و شرکت‌های مختلف سعی دارند با ایده‌های جالب و جدید راه‌های مختلفی برای بیدار کردن افراد از خواب معرفی کنند، به همین منظور به هدفونی بر خوردیم که با لرزش شما را از خواب ناز بیدار می‌کند.

 

 

 

انسان‌ها الگو‌های خواب متفاوتی دارند و همه به راحتی از خواب بیدار نمی‌شوند، از طرف دیگر موارد زیادی هم پیش می‌آید که افراد در نیمه روز نیاز به چرت کوتاهی دارند، اینجاست که این هدفون‌ به کمک آمده و صاحب خود را با لرزش کوتاه و ملایم از خواب بیدار می‌کند. شرکت سازنده مدعی است در این هدفون‌ موتورهایی تعبیه شده که با لرزش متناوب باعث می‌شود کاربر با ملایمت از خواب بیدار شود.

 

 

 

این هدفون‌ها که با نام تجاری Mezamashi Earphone NMR10 روانه بازار‌ می‌شوند، گزینه‌ای بسیار مناسب برای افراد پرمشغله که تمایل دارند ظهر چرت کوچکی بزنند به حساب می‌آید،‌ از طرف دیگر ممکن است افرادی نیز باشند که علاقه‌ای به بیدار شدن با صدای زنگ هشدار گوشی همراه خود نداشته باشند. ناگفته نماند که هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 وظیفه اصلی خود که پخش موسیقی است را نیز به خوبی انجام می‌دهند و کاربر قادر است در سایر مواقع از آن برای گوش فرا دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کند.

 

 

جالب است بدانید میزان لرزش هدفون Mezamashi Earphone NMR10 در گوش نیز تا سه سطح مختلف قابل تنظیم است، با این حساب افرادی که خواب سنگینی دارند می‌توانند از میزان شدت لرزش بیشتری استفاده کنند. یک باتری نیم قلمی (AAA) قادر است انرژی مورد نیاز برای هدفون و موتورهای لرزش آنرا به مدت شش ماه تامین کنند،‌ از لحاظ قیمت نیز این محصول با قیمتی معادل با ۵۳ دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.



:: برچسب‌ها: هدفون , دنیای هدفون , هدفون های جدید , انواع هدفون , خرید و فروش هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد
سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 11:47 | بازدید : 32 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد
هدفون HE1000 ساخت شرکت‌های فای من با کیفیتی استثنایی که صدایی کاملا شفاف و زنده را به کاربر ارائه می‌کند، به زودی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
شرکت سازنده پیش از این هم هدفون EF1000 را عرضه کرده بود که وضوح صدای آن مورد توجه علاقمندان قرار گرفته بود. علاوه بر کیفیت پخش صدا، نحوه طراحی این هدفون و سازگاری آن با سر و به خصوص گوش انسان که باعث آسب دیدن زخم شدن یا حتی قرمز شدن پوست نمی شود نیز از جمله دیگر مزایای آن است.

 

هدفون HE1000,ویژگیهای هدفون HE1000,حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا

 

در هدفون مذکور از سطوح مسطح مغناطیسی و همین طور پرده های جداکننده گوش از خود هدفون با ضخامت چند نانومتر استفاده شده تا صدا با حداکثر کیفیت ممکن به گوش انسان منتقل شود. شرکت سازنده مدعی است صدایی که از این هدفون به گوش می رسد کاملا جامع و دارای همه جزییات است.
وزن این هدفون 500 گرم است که البته نسبت به دیگر هدفون ها کمی سنگین تر است، اما طراحی مناسب آن جلوی خستگی گوش انسان را می گیرد. هنوز قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون حرفه ای , وبلاگ هدفون , خرید هدفون , فروش هدفون , معرفی هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هدفون هوشمند شبیه ساز گوش انسان + تصاویر
یک شنبه 25 شهريور 1397 ساعت 17:1 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هدفون هوشمند شبیه ساز گوش انسان:گوش دادن به موسیقی در مترو، اتوبوس، پیاده روی یا حتی در زمان انجام کارهای روزمره تبدیل به یکی از عادات روزمره کاربران امروزی شده است. کمپانی های بسیاری در تولید و عرضه هدفون ها فعالیت دارند که این موضوع باعث می شود انتخاب هدفون مناسب از میان برندهای متفاوت کاری دشوار و سخت باشد. هدفونی که گوش را اذیت نکرده و از صدا و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

یکی دیگر از مشکلات متعدد هدفون ها را می توان در عدم تطابق آنها با گوش های کاربران دانست که کاربر پس از مدتی خسته شده و مجبور به کنار گذاشتن هدفون ها می شود. برخی از کمپانی های فناوری به تولید و عرضه هدفون های سفارشی می پردازند که می تواند بر اساس مدل و همینطور اندازه گوش کاربرانش ساخته شود اما قیمت گزاف این هدفون ها باعث شده که با استقبال چشمگیری مواجه نشده و به تولید انبوه نرسند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اکنون نسل جدیدی از هدفون ها با نام Revols عرضه شده که می تواند خدمات و قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این هدفون ها به شکلی طراحی شده اند که پس از یک دقیقه می توانند با مدل گوش کاربران تطبیق پیدا کنند.


 چگونگی عملکرد این هدفون بسیار ساده است. بخشی از این هدفون که با داخل گوش افراد در تماس است از جنس پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است. زمانی که کاربران این هدفون را داخل گوش خود قرار می دهند، بخش پلاستیکی با شکل طبیعی گوش منطبق شده و به کاربران اجازه می دهد تا هدفون با اپلیکیشنی که روی اسمارت فون ها نصب می شود، ارتباط برقرار کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند


 در پایان، سیگنال الکتریکی به هدفون ها ارسال شده و باعث سفت شدن و همینطور شکل پذیری بخش پلاستیکی می شود. به این ترتیب کاربران در مدت یک دقیقه ای می توانند هدفونی منطبق با گوش خود داشته باشند. این هدفون به صورت وایرلس بوده و عمر باطری آن 8 ساعت است.
اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران جوان



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون بی سیم , هدفون جدید , دنیای هدفون , وبلاگ هدفون , معرفی هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد
دو شنبه 12 شهريور 1397 ساعت 17:47 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد
سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتی سری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

 
Level Over مجهز‌ترین و در واقع پرچمدار سری محصولات Level است که قابلیت‌های بی‌شمار تعبیه شده در آن، استفاده از این هدفون را تسهیل می‌کند. از جمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل‌های لمسی، صدای HD مافوق طبیعی، امکان جفت‌شدن از طریق بلوتوث، سیستم حذف نویز و دیافراگم و ساختار 50 میلی‌متری بیوسلولز به‌همراه نئودیمیوم مگنت اشاره کرد. این هدفون 350 گرم وزن داشته و از اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ بهره خواهد برد که هم‌‌اکنون در گوگلی‌پلی‌استور و همچنین سامسونگ‌اپز قابل دانلود است.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

 

Level On تا حدودی از Level Over کوچک‌تر است و در حدود 210 گرم است و از یک دیافراگم دو لایه‌ی 40 میلی‌متر بهره می‌برد.
Level Box یک بلندگوی بلوتوث 600 گرمی است که از یک شبکه‌ی فلزی در جلو و همچنین ساختاری تماماً فلزی در کل بدنه بهره برده است. این محصول از دو بلندگوی استریو 56 میلی‌متری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC بهره می‌برد.
در آخر Level In قرار دارد که یک هدفون سبک‌وزن سه کاناله است که توانایی پخش موسیقی و ایجاد محیطی اولترا سونیک را دارا است.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 
جی‌کی شین، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در این مورد چنین اظهار‌نظر کرده است:
سامسونگ اهمیت موزیک در زندگی کاربران ابزار‌های قابل‌حمل و هوشمند را درک کرده است. با توجه به این موضوع ما مجموعه‌ای از برترین محصولات صوتی موجود در بازار را برای استفاده به‌همراه ابزار‌های قابل‌حمل با نام Level برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی به‌جهت سهولت استفاده، توسعه داده‌ایم.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 
هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این هدفون‌ها و  بلندگوها منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصولات آنچنان ارزان‌قیمت نیز نخواهند بود. کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این محصولات از ابتدای ماه می (چند روز دیگر) در تمامی نقاط جهان در دسترس کاربران خواهند بود. محصولات سری Level در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود و مطمئناً می‌توان علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، در سایر محصولات نیز از این مجموعه استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون بی سیم , هدفون جدید , هدفون کیفیت بالا , خرید و فروش هدفون , هدفون سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0